Yeren (Bart) stelt zich voor

Yeren

Nieuw lid
12 dec 2022
5
5
Utrecht
Mijn naam is Bart (gebruikersnaam Yeren), ben 54 en ben geboren en getogen in Utrecht. Ik ben opgeleid en werkzaam in de electronica/IT, de laatste jaren als Implementatiemanager. Een aantal jaren terug ben ik begonnen in hout, eerst een aantal cursussen bij de Stadswerkplaats en nu vooral proberen en rommelen in mijn eigen werkplaats in Lombok. Ik probeer graag veel en tegelijk uit in verschillende houtsoorten. Lopende projecten zijn Kumiko-probeersels, een eikenhoutvitrinekast geïnspireerd op Piet Hein Eek, he aan de praat krijgen van een oude Emco vlak- en vandiktebank en de gehele inrichting van mijn workshop.4D1B6B70-AD3E-46D8-92D0-5B72EDD94F18.jpg4EBF1CEF-5FAD-43AD-B4DA-DA5F37856307.jpg
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
895
758
Nootdorp
Welkom. Ik ben wel benieuwd naar de betekenis van je laatste zin. 'de hele inrichting van de workshop'. Ga je workshops geven of bedoel je je werkplaats?
 

Yeren

Nieuw lid
12 dec 2022
5
5
Utrecht
Mijn excuses voor de extreem late reactie. Allereerst alsnog bedankt voor verwelkomingen, ik ga toch proberen wat vaker te lezen en te reageren.
@Henk H : Met de gehele inrichting van de workshop bedoel ik gewoon de werkplaats. Blijf (zelfs na weer een jaar) het gevoel hebben dat alles nog op de verkeerde plaats staat en dat ik weer eens moet opruimen. Wat ook zo is
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.