[X] Systainer gereedschapbox te koop (verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
Dat krijg je als je probeert je opbergsysteem een beetje uniform te houden. Ben je bijna helemaal van de Classic systainer over naar de T-Loc, komt er een derde generatie…

Misschien tijd om met een obsessie minder door het leven te gaan. Maar er is nog iets dat ‘in de weg’ zit: een originele SYS-HWZ, oftewel de hoge systainer met gereedschap-insert, in Classic-uitvoering. Ik gebruik hem niet meer & hij mag dus weg.

Op de eerste foto zie je hoe de huidige toestand is: een tikkie verkleurd, maar verder nog gaaf.
Het enige wat ontbreekt is de deksel-insert, een vel karton met foto’s van voorbeeldindeling, maar ik post hier wat plaatjes (van het web geplukt) waarop te zien is wat er in kan en hoe.

Prijs: € 50,– af Enschede. Eventuele verzendkosten voor rekening koper.

Belangstelling? Stuur een privébericht (klik op mijn naam, links & vervolgens op knop ‘Start privé conversatie’ rechtsonder in kader). Ook hier geldt: wie het eerst haalt, die het eerst maalt.

te koop sys-hwz van bert.jpeg

sys-hwz voorbeeld 2.jpegsys-hwz voorbeeld 1.jpeg
sys-hwz wat er in kan.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.