Worx gereedschapsset

Martijn1990

Actieve deelnemer
14 jan 2024
50
11
Almelo
Omdat ik over wil stappen op één accu-platform (Makita LXT) neem ik afscheid van mijn Worx gereedschap. Sommige machines zijn al wat ouder dan de ander, maar alles werkt nog zoals je mag verwachten.

De set bestaat uit:
2 accu boormachines
WX370
WX170.1

1 multitool
WX680.2

1 accu reciprozaag (2x gebruikt om wat takken af te zagen)
WX500.9

1 accu handcirkelzaag
WX530.9

1 accu decoupeerzaag
WX543.9

1 delta schuurmachine
WX646.1

4 accu's
2x WA3553
1x WA3644
1x WA3550.1

1 duolader
WA3883

Alles staat (met foto's) inmiddels ook op marktplaats, maar de forumprijs is €300,-

Afhalen in Almelo

Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.605
2.740
Klein-Brabant, Vlaanderen
mogelijks loopt het vlotter wanneer je het opdeelt, en daarbij per onderdeel verhoudingsgewijs meer vraagt
ik schat dat niemand direct in het volledige pakket geïnteresseerd is
de pakketprijs kan je uiteraard behouden
de kijk van een buitenstaander
succes !

Martijn1990

Actieve deelnemer
14 jan 2024
50
11
Almelo
Goede aanvulling, ik heb hier over nagedacht. Ik wil toch eens peilen of er interesse is in een gehele overname, maar ik sta eventueel open voor losse verkoop (mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur even een pb). Dank voor je advies @ZotVanHout

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.605
2.740
Klein-Brabant, Vlaanderen
Goede aanvulling, ik heb hier over nagedacht. Ik wil toch eens peilen of er interesse is in een gehele overname, maar ik sta eventueel open voor losse verkoop (mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur even een pb). Dank voor je advies @ZotVanHout
voor zover ik een verkoopproces in ruimere zin inzie . . . je zou de leden kunnen toelaten om op een onderdeel een optie te nemen, dat je een bepaalde tijd aanhoudt, en na de wachttijd laten weten of je er op ingaat

• Leuk
Waarderingen: Martijn1990

Martijn1990

Actieve deelnemer
14 jan 2024
50
11
Almelo
Creatieve oplossing, daar sta ik zeker voor open. Dus allen, mocht er interesse zijn in enkele stuks gereedschap, stuur gerust een pb.

Martijn1990

Actieve deelnemer
14 jan 2024
50
11
Almelo
Is er geen interesse? Stuur gerust een bericht voor vragen over losse verkoop of prijs per stuk gereedschap. Zoals eerder aangegeven is losse verkoop ook geen punt!

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.