Workshop houtdraaien voor mijn vrouw (en ik dan ook maar)

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.768
973
Moordrecht
Ik ben dus op zoek naar een wat laagdrempelige workshop om mijn vrouw kennis te laten maken met houtdraaien. En hoewel het mijn interesse niet helemaal heeft, is het samen "maken" wel erg leuk. Zuid Holland, Utrecht, zeg 75 km rondom Moordrecht, wie heeft er een suggestie?

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.768
973
Moordrecht
Klein detail, ik ben niet op zoek naar een cursus, maar naar een 1 daagse workshop. De eerst suggestie van Chevy gaf alleen maar 10 daagse cursussen

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.261
790
‘s-Hertogenbosch
Kijk eens bij houtdraaien.com de site van radius, naar de afdelingen die binnen die straal zitten….. volgens mij ben jij omringd door diverse afdelingen.
Wanneer heb je in gedachte… anders zou de landelijke houtdraaidag van radius interessant kunnen zijn, staan meerdere demonstraties en afdelingen hun kunnen te uiten en voor verdere informatie beschikbaar. Zelfs een afdeling voor vrouwen. Ook andere creatieve activiteiten zijn vertegenwoordigd

Groetjes John

• Leuk
Waarderingen: Nico Oosthoek

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.902
4.031
Ik ken de beste man alleen van naam. Ik weet dat hij cursussen geeft, maar daar houd mijn kennis op.

Efvee

Post veel
9 jun 2021
1.009
440
RegioRotterdam
Praat eens met Rolf van den Hoek van het Ambachtshonk in Dordrecht. Ze doen cursussen maar misschien is een kennismakings-workshop ook te regelen: een ochtend of middag met een draaier mee lopen, samen een werkstuk maken, en voelen hoe je een beitel prikt in een stuk hout dat per minuut 1000 keer in de rondte gaat. Home – Hobby werkplaats Ambachtshonk Dordrecht

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.768
973
Moordrecht
Ik ken de beste man alleen van naam. Ik weet dat hij cursussen geeft, maar daar houd mijn kennis op.
Snap ik, het kwam misschien over als een verwijt, maar dat bedoelde ik niet

Kijk eens bij houtdraaien.com de site van radius, naar de afdelingen die binnen die straal zitten….. volgens mij ben jij omringd door diverse afdelingen.
Wanneer heb je in gedachte… anders zou de landelijke houtdraaidag van radius interessant kunnen zijn, staan meerdere demonstraties en afdelingen hun kunnen te uiten en voor verdere informatie beschikbaar. Zelfs een afdeling voor vrouwen. Ook andere creatieve activiteiten zijn vertegenwoordigd

Groetjes John
Ik zal even op de site kijken. We, of eigenlijk zij, wil vooral doen. Na de demo's op Houtfort in Bunnik van Sirjacobs raakte ze enthousiast en van de week, met het ophalen van de bankschroef in België bij een actieve houtdraaier, kwam dat weer omhoog, dus het leek me leuk om dat voor haar te organiseren

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.