Woodworking.nl kalender

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Aangezien dat we hier heel wat stoere houtbewerkers hebben moet het toch lukken om even onze eigen een kalender te maken.

woodsman1.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Vroeger waren er van diverse merken 2 versie's. De spannende zijn gebleven. De andere waarop niets verborgen op was word niet meer weggegeven.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
He jongens en ook de meisjes.................... in mijn visie zag ik stoere MANNELIJKE houtbewerkers uit ons midden. Als voorbeeld misschien onze kistjes maker met een kissie. Rick kan ook niet ontbreken met een stoer stukje hout in zijn handen. En zoals al genoemd onze Mark van Zee met zijn boomstammetje en zaagjes. En als er niet genoeg mannelijke houtbewerkers in ons midden bereid zijn heel misschien wat vrouwelijke invloeden van Jolien met een speelgoed autotje of een camera. Maar met zo veel forumleden moet het een makkie zijn om twaalf stoere plaatjes te maken. Dan nog een goed doel er bij en we hebben een doel voor de kalender.

woodsman3.jpg
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
He jongens en ook de meisjes.................... in mijn visie zag ik stoere MANNELIJKE houtbewerkers uit ons midden. Als voorbeeld misschien onze kistjes maker met een kissie. Rick kan ook niet ontbreken met een stoer stukje hout in zijn handen. En zoals al genoemd onze Mark van Zee met zijn boomstammetje en zaagjes. En als er niet genoeg mannelijke houtbewerkers in ons midden bereid zijn heel misschien wat vrouwelijke invloeden van Jolien met een speelgoed autotje of een camera. Maar met zo veel forumleden moet het een makkie zijn om twaalf stoere plaatjes te maken. Dan nog een goed doel er bij en we hebben een doel voor de kalender.

woodsman3.jpg


Jeroen; denken de andere mannen nou in stereotypes op kalenders of zien ze nou eenmaal liever vrouwen?
Ik vind dat dit wel democratisch mag worden opgelost.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Jeroen, nou beginnen we op dit topic een beetje grapjes te maken terwijl je idee op zich een leuk origineel idee is.
Het is alleen te hopen dat er genoeg mannen en vrouwen op dit forum zijn die wel model willen staan.
Zo vind ik bijv het kleine lintzaagje van the boktor erg leuk voor een foto alleen hij moet wel willen natuurlijk.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Uiteraard sta ik samen met m'n lintzaagje graag even model voor het goede doel :cool:

Foto volgt later als ie weer gemonteerd is. Hij ligt nu nog op de operatietafel.

20160626_193801.jpg

Kan dus nog wel een tijdje duren.

"Lijkt nu nog te veel op een rolstoel"
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.