Zaterdagmorgen een hele gezellige bijeenkomst gehad bij Kor van Kies voor Hout samen met Jan Pranger. Kor had het idee dat we met ons forum deel zouden moeten nemen aan de komende OPEN DAG HOUT op zondag 25 april 2010 in Drachten. Op deze dag is er een prachtige verzameling van allerlei mensen die wat met hout hebben, van gereedschap tot kunstenaars en wij hebben besloten daaraan deel te nemen, maar het liefst met zoveel mogelijk forum leden natuurlijk.
Kor gaat de standruimte regelen, Jan Pranger had al een plekje met zijn draaibank en komt er natuurlijk bij, ik ga zorgen voor t-shirts met woodworking.nl, een vlag, spandoek iod.
En nu natuurlijk nog wat deelnemers die graag gezamenlijk onder de woodworking.nl paraplu de bezoekers met hun hobby of beroep kennis willen laten maken. Dus bij deze het verzoek om je aan te melden en dan hoop ik dat we met een leuk clubje een mooie vertegenwoordiging van ons forum op de OPEN DAG HOUT kunnen staan.
Je kunt je aanmelden met een berichtje hieronder, ideeen zijn ook van harte welkom, of mij een mailtje sturen, naar jaap(apestaartje)woodworking.nl
Ik reken wel een beetje op jullie, om er samen wat moois van te maken

link naar de website van de OPEN DAG HOUT: http://www.opendaghout.nl/index.htm
jaap
Kor gaat de standruimte regelen, Jan Pranger had al een plekje met zijn draaibank en komt er natuurlijk bij, ik ga zorgen voor t-shirts met woodworking.nl, een vlag, spandoek iod.
En nu natuurlijk nog wat deelnemers die graag gezamenlijk onder de woodworking.nl paraplu de bezoekers met hun hobby of beroep kennis willen laten maken. Dus bij deze het verzoek om je aan te melden en dan hoop ik dat we met een leuk clubje een mooie vertegenwoordiging van ons forum op de OPEN DAG HOUT kunnen staan.
Je kunt je aanmelden met een berichtje hieronder, ideeen zijn ook van harte welkom, of mij een mailtje sturen, naar jaap(apestaartje)woodworking.nl
Ik reken wel een beetje op jullie, om er samen wat moois van te maken
link naar de website van de OPEN DAG HOUT: http://www.opendaghout.nl/index.htm
jaap