poolvos Actieve deelnemer 28 aug 2010 318 0 71 Rotterdam www.ericofon.nl 3 dec 2011 #1 Hier wat fotoos van mijn nieuwe draaibank. Gr Attached files
J jans Nieuw lid 28 jan 2009 23 0 essen be. 3 dec 2011 #2 Mooi en stevige machine daar ga je nog vele uren draai plezier mee beleven, in ieder geval succes gewenst
Mooi en stevige machine daar ga je nog vele uren draai plezier mee beleven, in ieder geval succes gewenst
R rené13 Post veel 19 sep 2011 1.095 35 Maastricht www.houten-schalen-nl.webnode.nl 3 dec 2011 #3 zeer mooie machine wat erg fijn is is dat de kop gedraaid kan worden
tuoh Oud hout 8 nov 2008 5.751 76 Sint-Niklaas B. www.hout-en-boten.be 3 dec 2011 #4 jans zei: Mooi en stevige machine daar ga je nog vele uren draai plezier mee beleven, in ieder geval succes gewenst Klik om te vergroten... Kan bijna niet anders hé, er staat "made in Belgium" op de machine, dat is nog wat anders dan "made in Germany" Mvg, André
jans zei: Mooi en stevige machine daar ga je nog vele uren draai plezier mee beleven, in ieder geval succes gewenst Klik om te vergroten... Kan bijna niet anders hé, er staat "made in Belgium" op de machine, dat is nog wat anders dan "made in Germany" Mvg, André
R rickkoorman Blogger 9 nov 2008 5.370 6 49 zwolle 3 dec 2011 #5 Yep, Wivamac maakt fijne draaibanken. Je hebt er trouwens stevige brokken hout aan hangen!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Yep, Wivamac maakt fijne draaibanken. Je hebt er trouwens stevige brokken hout aan hangen!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst
armadaman Post veel 10 okt 2010 1.276 5 Barendrecht 3 dec 2011 #6 Hallo Ron aardig stukje hout. maar vooral een mooie draaibank. Ik hoop veel van jouw draaiwerk te zien. HG Hugo
Hallo Ron aardig stukje hout. maar vooral een mooie draaibank. Ik hoop veel van jouw draaiwerk te zien. HG Hugo