Winkels dicht? Ovale eiken eettafel en andere projectjes

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Dank voor de tip BossyRangs!

Enneuh wat betreft dat rechthoekige blad: slechte werkvolgorde. Had achteraf gezien beter eerst de mal kunnen uitfrezen en daarna de planken uitzoeken. De overgebleven stukken bewaar ik nog even, het idee is om er een bureautje / bijzettafel van te maken met een zijkant die kan opklappen zodat we de tafel kunnen verlengen. Lange termijn plan.. ;)
 

JonasLa

Actieve deelnemer
15 mei 2016
91
73
Heel mooi, die deense olie! Om de dop er gemakkelijk af te krijgen kun je hem beetje verwarmen met haardroger of heteluchtpistool. En in het vervolg niet vergeten om de schroefdraad mooi af te vegen met een vod.
Of in het geval van een vastzittende Rustins Danish Oil-pot met kinderbeveiliging: de buitenste dop eraf slopen, daaronder zit de werkelijke dop. Deze heeft aan de bovenzijde een randje met kantelen waar je gemakkelijk een latje tussenklemt dat het openen van de pot gemakkelijker maakt.
De waterpomptang is geen goed idee, die vervormt de dop/schroefdraad waardoor de bus niet meer voldoende afsluit en je olie in stroperige drab verandert. Hoe ik dat weet? Tja:giggle:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.555
Gaanderen
Of in het geval van een vastzittende Rustins Danish Oil-pot met kinderbeveiliging: de buitenste dop eraf slopen, daaronder zit de werkelijke dop. Deze heeft aan de bovenzijde een randje met kantelen waar je gemakkelijk een latje tussenklemt dat het openen van de pot gemakkelijker maakt.
De waterpomptang is geen goed idee, die vervormt de dop/schroefdraad waardoor de bus niet meer voldoende afsluit en je olie in stroperige drab verandert. Hoe ik dat weet? Tja:giggle:
Je hebt helemaal gelijk het veranderd in drab. Bij mij na een jaar of 15 met de wp tang geopend te hebben.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.