Wijnkoeler

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.739
2.598
Gaanderen
Ronald ik heb hem bekeken en het duimpje gegeven. Je hoeft dus niet ver weg voor deze koeler :ROFLMAO:
Een kritische noot de opmerking over je volgelaatsmasker kwam wel wat laat.
Dan iets waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen : ik heb zelden zoveel reclame in een you tube filmpje gehad.
 
Ronald ik heb hem bekeken en het duimpje gegeven. Je hoeft dus niet ver weg voor deze koeler :ROFLMAO:
Een kritische noot de opmerking over je volgelaatsmasker kwam wel wat laat.
Dan iets waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen : ik heb zelden zoveel reclame in een you tube filmpje gehad.
Ja dat van die reclame viel mij ook al op. Maar misschien levert het nog wat € op.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ronald ik heb hem bekeken en het duimpje gegeven. Je hoeft dus niet ver weg voor deze koeler :ROFLMAO:
Een kritische noot de opmerking over je volgelaatsmasker kwam wel wat laat.
Dan iets waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen : ik heb zelden zoveel reclame in een you tube filmpje gehad.
Daar kan ik wel iets aan doen en heb ik nu gedaan. Youtube mag idd mijn filmpjes van reclame voorzien en dat levert mij geld ook op. (stel je er niet teveel van voor het filmpje van de Mastodont, nu 10000 keer bekeken heeft zo'n 68 euro opgeleverd...)
Maar ik zag dat er in dit filmpje nu wel een stuk of 12 reclamebreaks waren geplaatst. Dat is nu teruggebracht tot het minimum...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.