Wie van de forumleden (jullie) laat wat zien op de open dag hout?

• Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.081
30
Terkaple
www.woodworking.nl
In 2010 stonden we als woodworking.nl voor het eerst op de Open Dag Hout en het was ook mijn eerste Open Dag Hout! Dat was in Drachten en werd toen nog georganiseerd door Centrum Hout uit Almere. Onze Kor (Kies voor Hout) had contact met hen en met een hele groep stonden we daar bij elkaar.

Dat was voor het eerst dat ik wat knutselwerk van mij aan een ander liet zien. Ik had wat kistjes in aanbouw mee wat losse gezaagde verbindingen en een klein tafeltje en wat kant en klare kistjes. Bleek dat er de meeste belangstelling voor de halfafgemaakte dingen was. Ik had een hartstikke leuke dag en praatte met veel mensen over de lol van het maken, de methodes, het hout etc.

Dus komt allen en schroom niet, je treft zo veel gelijkgestemden om een keer te praten over je werk of hobby en de oprechte interesse is echt hartstikke leuk om mee te maken!

jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.