Wie komen er naar Open Dag Hout 2018

P

Pel

Guest
Als ik de filmpjes van Koos zie moet ik soms lachen als hij op zijn werkbank een plankje doorzaagt, de werkbank van koos gaat gelijk met de zaagbeweging ook heen een weer.;) Je zou toch denken dat je die toch eens vast zet, of zou dat het zelfde zijn zoals bij de elektricien waar de bel al jaren kapot is, en dat die niet te maken is?

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Een uurtje geleden om 00:05 stond de draaibank op wielen, de aanhanger staat ook al klaar
morgen op tijd op
ik hoop ergens rond 1200 uur in Zutphen te zijn
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
12 uur werd hem niet, de aanhanger die ik gehuurd had (en tot 1000 kg geladen mocht worden) vond ik toch te iel
Dus terug, en omruilen voor een grotere, daarna stond de draaibank vrij snel op de aanhanger maar was ik pas rond 13:30 in Zutphen

20181020_134603.jpg

20181020_150121.jpg
 

Zjeeraar

Actieve deelnemer
5 dec 2013
117
25
Ik ben er morgen ook bij (voor t eerst). Vrouw en kinderen mee dus op de terugweg zal ik wel een compensatie uitje voor ze moeten organiseren....;)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat is ook wat, jullie herkennen mij wel door de draaibank, maar hoe weet ik nu wie jullie zijn
Sticker ? handje schudden ?

Er zijn vele gedachten gewisseld met jullie om de draaibank te kunnen realiseren, anderen hebben weer fanatiek mee gelezen en ga zo maar door
Ik zou het leuk vinden om een flink stel woodworkers langs te zien komen

O ja, mijn dochter is er ook met haar brandstempels
Dus wie er nog geen heeft.... kom even buurten
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja dat kan inderdaad
ze neemt de laptop mee, dus in sommige gevallen kan ze misschien zelfs al een ontwerp maken (ligt aan de drukte)
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Toxiq, het is wat laat maar je zou je bezoekers kunnen vragen om hun stempel mee te brengen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.