Werktekeningen van Karweipost V2.1

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
375
61
Beverwijk. Noord Holland
Kijkt u maar op de eerste pagina van dit onderwerp. In de pdf staat alles wat ik aan tekeningen heb. Ik weet niet wat voor soort hijskraan u zoekt. Als er niets voor u bij zit kunt u altijd nog zoeken op internet.
Voorbeeld van een zoekopdracht: wooden toy crane plans pdf -etsy -pinterest
Let op de spaties!
 
  • Leuk
Waarderingen: kleijn2

kleijn2

Nieuw lid
23 dec 2023
3
0
Nederland
Kijkt u maar op de eerste pagina van dit onderwerp. In de pdf staat alles wat ik aan tekeningen heb. Ik weet niet wat voor soort hijskraan u zoekt. Als er niets voor u bij zit kunt u altijd nog zoeken op internet.
Voorbeeld van een zoekopdracht: wooden toy crane plans pdf -etsy -pinterest
Let op de spaties!
Graag de 4061 en de toren kraan.

Wim
 

anniepeet

Nieuw lid
30 dec 2023
1
0
IJmuiden
Ik wil op het gebied van miniatuurbouw iets nieuws gaan doen. En ben uitgekomen op een poppenhuis bouwen. Ik zit te twijfelen of ik de Karweipost 4005 of 8003 wil gaan maken. Is het mogelijk om van beide de tekeningen te verkrijgen?

Alvast heel er bedankt.
 

Prima-Saïma

Nieuw lid
3 jul 2014
4
1
Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Volgens mij bestaat Karweipost niet meer als rechtspersoon ivm auteursrecht.
Het is niet de bedoeling dat ik een handel op ga zetten. Het gaat hier alleen maar om een beperkte groep privépersonen (met inlogcode) en ik verstuur een download-link per PB (persoonlijk bericht) of mail, dus niet via het forum. Dus alléén leden kunnen hier dan gebruik van maken.

Dankzij ZeilJan is het grootste deel van deze tekeningen voor ons forum ingescand in A2 of A0.

De meeste tekeningen zijn van kinderspeelgoed zoals auto's ,hijskraan en poppenhuizen, verder: o.a. kinderkapstok, Hollandse molen, staande klok, marktkraampjes, deurharpen en figuurzaagmodellen. Heb ook nog handleidingen voor o.a. het maken van markiezen,fietskar en kasteel voor playmobiel en wat eigen ontwerpen.
In de onderstaande PDF staat ook van iedere bouwtekening een afbeelding van het eindresultaat, zodat duidelijk is wat je er mee kunt maken.

Belangrijk:
Het is niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox.
Hopelijk is dit een duidelijke uitleg van mijn werkwijze.

Printtips
A2 afprinten op 4 A4’tjes met Bigprint (kopen bij Woodgears.ca),
of met The Big Picture V2.0.9 (Gratis),
of met Paint.
A1 afprinten = op 8 A4’tjes.
A0 afprinten = op 16 A4’tjes.
en misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Ook is het mogelijk om op A3 of A2 en groter af te laten drukken bij een copieerwinkel.



Zijn deze nog te verkrijgen???
 
  • Leuk
Waarderingen: Letterlijk Figuurzagen

anna59

Nieuw lid
8 apr 2024
1
0
groningen
Wat ben ik blij met dit forum zeg! Zou ik de tekeningen mogen van Karweipost met de nummers 4005 en 4231?
En het windmolentje van boer melkt koe uit de DHZ van sept. 1990?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.