Werkruimte Ede delen?

Menno58

Nieuw lid
4 dec 2015
20
0
Ede
Hallo,
Ik ben een enthousiaste houtbewerker en heb een probleem met mijn buurvrouw (vooral eentje) die wil niet dat ik in mijn garage werk. Vele maanden al houd ik me gedeisd en “we” komen geen mm verder in een oplossing….

Nu had ik bedacht dat er misschien meerdere mensen in Ede een werkplaats zoeken en ik hoop dat we samen een werkplaats kunnen vinden en in kunnen richten.
Mijn doel is er makkelijk te kunnen werken, ook in de koude periode en een veilige werkplek te hebben, een en ander te kunnen maken en samen plezier te hebben en elkaar wat te kunnen helpen en iets van elkaar te leren.

Ik heb dus nog niets gevonden maar samen kunnen we de kosten ervoor laag houden.

Ik ben benieuwd naar reacties.
 

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
126
41
Utrecht
Hah... die buurvrouw delen we zeker! Ik woon helaas iets te ver weg, zelf probeer ik wat meer van mijn werkzaamheden naar de stadswerkplaats in Utrecht te verplaatsen, wellicht is dat nog een optie die lager in de kosten ligt?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.