werkplaats vakantie opruiming

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.778
746
Enschede, Twente
De truuk is jezelf (die dus de spullen verschuift, opname na opname) uit het shot te verwijderen. en dat gaat met de hedendaagse software heel makkelijk.
Maar het blijft leuk om te zien.
 

MdeJongh

Actieve deelnemer
16 aug 2020
67
14
Ik wil ook zo'n was programma. Mijn vrouw heeft meer ervaring met onze wasmachine... zou er een verband zijn.. zou ze ook de garage?.. durf ik het te vragen?.. (nee tuurlijk niet, dan slaap ik met 2 ogen open de komende 4 jaar :ROFLMAO:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan71

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
215
50
Grönnen
Ik ooit eens meegewerkt aan een stop motion filmpje, wat een werk, niet mijn ding. Er zijn wel hele mooie voorbeelden, Wallace and Gromit bv.

Een werkplaats opruimen moet en wil ik alleen zelf doen, dan weet ik zelf waar alles is hoop ik.
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
215
50
Grönnen
O, filmpje teruggevonden, dat was eenvoudig :
Veel dingen uit de rommelbak aan elkaar gemaakt, had ik dat toch niet voor niets bewaard en de stempel aan het eind heb ik ge-cnc-ed maar niet echt goed zichtbaar en ook flink nabewerkt.
Het zier er beter uit dan ik me herinner eigenlijk, toch maar kort in gebruik geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyL

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Echt een heerlijk gevoel als het allemaal weer opgeruimd en schoon is!

Ik probeer dat na iedere klus te doen.
Dus tijdens de klus maak ik er een puinhoop van, en loop ik op 6cm zaagsel, en als het project klaar is, wordt alles weer netjes gemaakt en alles weer op de originele plek gelegd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.