Ed.

Nieuw lid
22 jan 2023
2
1
Eindhoven
Hallo forumleden/lezers,

Iets meer dan een jaar geleden ben ik, deeltijd, voor me zelf begonnen als meubelmaker/interierbouwer. De ruimte die ik hiervoor, aan huis had, was al snel te klein waarna ik terecht kon bij een vriend die ruimte beschikbaar had. Super fijn😃 en niet te duur gezien ik maar 2/3 dagen per week voor me zelf werk.
Helaas zitten er wat nadelen aan zoals de afstand van 30minuten rijden, geen plek om materialen op te slaan en een vaste indeling die niet praktisch is. Jaa.....altijd wat te klagen🙈.

Ik ben dus opzoek naar een ruimte in Eindhoven of directe omgeving. Maar aangezien de kosten voor beschikbare ruimte al snel €800,- per mnd. zijn, of meer, vroeg ik me af of er mensen zijn die met mij een werkplaats willen huren/delen of een collectief willen starten om op die manier de kosten te delen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet, Edgar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Herman.

Ed.

Nieuw lid
22 jan 2023
2
1
Eindhoven
Edgar, afhankelijk van de kant van Eindhoven waar je woont zou je ook eens in Son en Breugel kunnen kijken bij het Hoihuis: Homepage - Het Hoi-huis
Lidmaatschap kost iets van 75€ per jaar (uit mijn hoofd gezegd). Ze zijn gefocust op senioren maar ze zijn blij met 'jong bloed' en hebben een erg goed uitgeruste werkplaats.
Bedankt Wouterst voor je reactie. Die werkplek ziet er fantastisch uit, ik hoop op mijn oudedag ook op zo'n plek terecht te kunnen. Voor nu denk ik dat ik daarvoor te commercieel bezig ben. Ook de beschikbare tijden zijn voor mij helaas te beperkt ma-do 9:00-16:00 (voor mij vooral do. vr. za. en de avonduren). Maar ik ga er zeker een keer kijken wat ze allemaal maken, altijd leuk.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Als je het gereedschap al hebt en je hebt voldoende werk, kan je het ook omdraaien. Je huurt zelf wat en maakt dat naar je zin. Daarna zoek je er wat mensen bij. Dan hou je zelf de regie. Als je groeit, kan je eventueel werk aan je onderhuurders uitbesteden. Je bent een bedrijf aan het uitbouwen. Bekijk het ook zo.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.