Hoi zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben, heb ik tijd geleden van Toxiq een routerkit gekocht die in mijn cms tafel past. Nu gaat het frezen met frezen met lager prima echter als ik de bladen wil stellen met een frees zonder lager en ik wil dieper frezen loop ik tegen het niet verstelbare blad aan. Ik heb al veel filmpjes gezien maar nog geen gevonden waar ze een frees zonder lager erin monteren. Dus ik zoek een RTFM voor dummie (ik dus) om dat )*@%@ ding goed af te stellen
. Mocht je me een live demo willen geven koffie staat hier altijd klaar. Andere optie is om een bakkie pleur bij Toxiq te gaan drinken maar dan moet ik een slabbertje meenemen vanwege zijn freestafel.
Update: Net met Toxiq aan phone gezeten en ik moet niet de draaiknop gebruiken om diepte af te stellen. Dat is een soort 'vandiktebank' idee. Ik ga binnenkort sleuven frezen
Update: Net met Toxiq aan phone gezeten en ik moet niet de draaiknop gebruiken om diepte af te stellen. Dat is een soort 'vandiktebank' idee. Ik ga binnenkort sleuven frezen
Laatst bewerkt: