Re: Welkom op ons forum
jpandriesse zei:
Was het forum gisteren middag weer 'offline' ? Ik kon namelijk wel lezen maar niet posten. Gezien het feit dat er geheel geen nieuwe posts bijgekomen zijn zal dat wel voor iedereen gegolden hebben???
Hoe zit het met de back-ups van het forum, worden die met regelmaat (liefst bij een andere provider) gemaakt?
Nee, ik snap de ongerustheid, maar nu was ik het. We hebben heel veel last van aanmeldingen van potentiele spammers, dus ik dacht gister de beveiliging nog wat dichter te schroeven, maar dan blijkt dat de forumsoftware voor elke post en bericht ook gaat scannen in allerlei database, dus deze verandering heb ik vanmorgen (nederlandse tijd 00:15, voor mij 6:15) weer terug gedraaid

Ga binnenkort wel upgraden en een paar kleine wijzigingen doorvoeren, maar no worries, al is het leven nog zo'n klucht, het forum komt wel weer in de lucht!!
zoals ook al eerder vermeld, heb ik een aantal dagen zonder internet verbinding gezeten, toen dat hersteld was werkte de mailserver voor de uitgaande mail bij de provider ook nog niet, maar sinds vandaag is dat ook weer in de lucht. Door zwaar onweer vorige week is er een stuk bedrading in onze wijk verloren gegaan, dat kostte even tijd om te vervangen en per huis de zaak weer in de lucht te brengen. Ze werken dan ook op zondag door, dus alle lof!
jaap