Voor mijn nieuwe Hammer K3 met roltafel zoek ik een nauwkeurige korte verstekaanslag met gradenrooster.
Die van Hammer zelf vind ik er nogal grof uitzien (en dar komt dan weer een lange aanslag lineaal bij)
www.felder-group.com
maar de Incra Miter 1000 SE die ik liever zou hebben, past niet in de groef van de roltafel.
www.gereedschappro.nl
Er is vast iemand die hier ervaring mee heeft?
Welke opties zijn er verder voor de K3?
Dank!
Die van Hammer zelf vind ik er nogal grof uitzien (en dar komt dan weer een lange aanslag lineaal bij)

Verstekaanslag met gradenrooster voor Hammer roltafel voor afkortaanslag 900 mm of 1300 mm
Verstekaanslag met gradenrooster voor Hammer roltafel voor afkortaanslag 900 mm of 1300 mm in uw Felder-onlineshop. Blader door ons Opnamesystemenassortiment. Nu direct kopen.

maar de Incra Miter 1000 SE die ik liever zou hebben, past niet in de groef van de roltafel.

Incra Miter 1000 SE nauwkeurige hoekaanslag metrisch | M-MITER1000SE
Incra’s nieuwe verstekaanslag is een luxere uitvoering van de Miter100018T. Met het speciale INCRA AngleLOCK systeem heb je beschikking over extreem precieze hoekverstelling met een snel-instelling op elke 5 graden over een volle 180 graden reikwijdte. M…
Er is vast iemand die hier ervaring mee heeft?
Welke opties zijn er verder voor de K3?
Dank!