welke underlayment voor meubels

Ves

Nieuw lid
25 jan 2022
6
0
Breda
Beste allen,
Ik zie even door de bomen het bos niet meer.
Voor het maken van enkele kleine kastjes zoek ik underlayment welke goed en dicht is afgewerkt en een mooie houtnerf tekening heeft.
Moet ik dan Fins underlayment hebben of iets anders, zo ja wat dan?:
Mijn volgende vraag is waar koop ik dat dan in de buurt van Breda.

Het gaat mij dus om de beste kwaliteit met een mooie "tekening"

Ik hoor graag van jullie!
 

ad.vanholten

Actieve deelnemer
15 aug 2012
192
107
Middelharnis
Underlayment zou niet mijn eerste keus zijn voor meubels. Kijk eens naar standaard multiplex, zal qua prijs niet veel schelen en daar zitten vaak ook wel platen bij met een mooie tekening zeker als je even mag uitzoeken.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.190
884
Ulvenhout
Je kan ook eens contact opnemen met Janssen en Janssen of Marijnissen in Hoogstraten. Daar haal ik vaak m'n plaatmateriaal...
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.245
1.990
Klein-Brabant, Vlaanderen
@Ves
als het berken mpx wordt, kan het zijn dat je er als de kippen bij moet zijn
een collega meldde dat zijn boer er geen meer heeft, omdat de zijne uit rusland komt
een luxe-probleem vergeleken met wat die onschuldige oekraïners moeten ondergaan
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Ik heb gisteren even snel een paar platen gekocht, A: de prijs stijgt als een gek en B: zoals ZotVanHout al schreef, het komt hoofdzakelijk uit Rusland.
Rusland heeft gigantisch bossen met deze bomen, deze bomen kunnen erg goed tegen de kou.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.