Welke methode/machine opstanden verlagen.

Nathan 74

Nieuw lid
4 jun 2023
9
0
Enschede
Dag woodworkers,

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb hier al vaak tips, trucs en andere informatie gelezen.
Nu heb ik een vraag. Ik moet de opstanden van mijn lichtkoepels op het dak van mijn carport verlagen. De lichtkoepels gaan er definitief af want er komen pv panelen. De opstanden zijn te hoog voor de constructie van de pv panelen. Afschroeven en daarna lager maken en terugplaatsten is niet echt een optie omdat ik niet de EPDM wil beschadigen. Dat moet bij voorkeur geplakt blijven aan de overgebleven opstand. Opstanden helemaal verwijderen is ook geen optie omdat er dan een nieuwe epdm laag op moet. Na verlagen komt er een polycarbonaat plaat op.
Daarom dacht ik: kan ik de opstanden lager maken door ze met een decoupeer te lijf te gaan, met bijv. een geleider. Ik kan er van af het dak goed bij. Wat denken jullie?

Bijlagen

• 5ABDBEB4-95FD-4C5B-824B-93C7BFC7CC2E.jpeg
    5ABDBEB4-95FD-4C5B-824B-93C7BFC7CC2E.jpeg
    188,3 KB · Weergaven: 3

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.