Welke geleider zal ik kiezen voor lades in bedrijfswagen

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Ik moet voor mij bedrijfswagen drie lades maken. En ik twijfel welk systeem ik moet kiezen voor geleiding. Het ene professionele bedrijf laat betonplex op betonplex de andere kiest bokwielen de andere kiest originele lageleider.
De lades worden plus minus 40 bij 85 cm
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Bokwielen?! Over onnodige ruimteverspilling in al een kleine ruimte gesproken. Ik zou voor ladegeleiders met een drukslot (zoals in campers/caravans) gaan. Blijven ze ook dicht als je een bocht neemt. Andere optie is natuurlijk voor een professioneel systeem. Dingen zijn er niet voor niets. Het schijnt dat bij een botsing een zelfgemaakt systeem nog wel eens achterin je nek klapt, die pro systemen schijnen daar minder last van te hebben. Google het ff, dr zal best wat over geschreven staan.
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Over veiligheid is veel geschreven in bedrijfswagen. Het ene professioneel bedrijf gebruikt hout en de andere weer metaal. en qua lageleiders het zelfde de ene gebruikt ladeleiders en de andere weer bokwielen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.