Poosje geleden kocht ik een Bosch GRO12v-35
www.bosch-professional.com
Bevalt me heel goed en nu wil ik er een flex as bij kopen. Tot mijn stomme verbazing zit iets dergelijks niet in het Bosch programma en de flex as van Dremel past niet op de Bosch.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen passende as op de markt is maar misschien zoek ik niet goed.
Heeft iemand zo'n fraaie Bosch en een passende flex as gevonden? Of een suggestie?

GRO 12V-35 Accurotatiegereedschap | Bosch Professional
GRO 12V-35 Accumultirotatiegereedschappen | Krachtige motor met hoog toerental (tot 35.000 min-1) voor een snel resultaat, Veelzijdige professionele toepassingsmogelijkheden zoals zagen, schuren, frezen, polijsten en boren, ook mogelijk op moeilijk bereikbare plaatsen, Comfortabel werken door...
Bevalt me heel goed en nu wil ik er een flex as bij kopen. Tot mijn stomme verbazing zit iets dergelijks niet in het Bosch programma en de flex as van Dremel past niet op de Bosch.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen passende as op de markt is maar misschien zoek ik niet goed.
Heeft iemand zo'n fraaie Bosch en een passende flex as gevonden? Of een suggestie?