Welk lintzaagblad voor Metabo BAS 318

movdongen

Nieuw lid
4 sep 2020
2
0
Ik heb deze lintzaaagmachine aangeschaft voornamelijk voor hout te zagen. Mijn vraag is wel lintzaagblad geschikt is voor het zagen van dik karton. Ik wil een scherp zaagkwaliteit hebben voor het zagen van karton. Ik hoor het graag als iemand mij een tip kan geven. Bij voorbaat dank.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Wat versta je onder dik karton.
Ik heb met mijn lintzaag al ver schillende keren karton gezaagd, maar eigenlijk was de zaag te grof voor de dikte van het karton dat ik moest zagen.
 

movdongen

Nieuw lid
4 sep 2020
2
0
Wat versta je onder dik karton.
Ik heb met mijn lintzaag al ver schillende keren karton gezaagd, maar eigenlijk was de zaag te grof voor de dikte van het karton dat ik moest zagen.

Ik bedoel Dubbel golfkarton, ik zoek het juiste zaagblad om een mooie scherpe zaagsnede te krijgen. Het lintzaagblad wat er nu op zit zaagt ook heel gemakkelijk maar de zaagsnede is te grof.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Waarschijnlijk kun je dan het best uit de voeten met een mesblad, waar ze ook b.v. Schuimrubber me snijden.
Informeer maar eens bij lintzagen op maat.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.