wedstrijd

Dutch carverman

Actieve deelnemer
23 dec 2020
45
20
Daar ik pas lid ben wist ik niet van de wedstrijd af. Wanneer is die uitgeschreven en tot wanneer kun je meedoen?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
6.788
636
Gaanderen
Je kan meteen meedoen hoor. Wat de eind datum word is volgens mij niet precies bekend maar ik dacht zo half januari. Heb ik het mis dan lezen we het wel in een volgende post.

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.108
359
Het land van Maas en Waal
Niet vervelend bedoeld, maar was het nou echt zo ingewikkeld om dit topic bovenaan even door te nemen? Daar staan de antwoorden.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.442
675
Terkaple
www.woodworking.nl
Je hebt wel gelijk Joris dat die info er allemaal wel is, maar ik begrijp Dutch carverman ook wel. Het overkomt mij zelf ook. Er staat zoveel info op ons forum en er komen dagelijks minimaal 100 berichten bij. Als eens wat meer tijd heb in in de rubrieken kijk, zie ik vaak zulke leuke onderwerpen die ik volledig gemist heb.

En het valt mij aan te rekenen dat de start en eind datum van de onze Woodworking Challenge niet helemaal duidelijk zijn. Daar ga ik wat aan doen.

De start is al geweest, maar je kunt natuurlijk op elk moment beginnen. Eind datum is nu half maart, zo valt de voorjaarsvakantie er ook nog in en Nico Oosthoek kan zijn rol als Rayonhoofd bij een eventuele Elfstedentocht naar behoren uitvoeren......

jaap

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
311
99
's-Hertogenbosch
Heb ik toch net een weekje vakantie geregeld in de hoop mijn projectje optijd af te krijgen haha.

Maar hoe meer deelnames hoe beter.

Maar is hier ondertussen al invulling voor?
  • Deelnemers moeten bereid zijn hun werkstuk enige tijd ter beschikking te stellen voor de jury en om ten toon te stellen (waarover nog geen invulling is....)

• Leuk
Waarderingen: meron en jaap

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
6.788
636
Gaanderen
Je hebt wel gelijk Joris dat die info er allemaal wel is, maar ik begrijp Dutch carverman ook wel. Het overkomt mij zelf ook. Er staat zoveel info op ons forum en er komen dagelijks minimaal 100 berichten bij. Als eens wat meer tijd heb in in de rubrieken kijk, zie ik vaak zulke leuke onderwerpen die ik volledig gemist heb.

En het valt mij aan te rekenen dat de start en eind datum van de onze Woodworking Challenge niet helemaal duidelijk zijn. Daar ga ik wat aan doen.

De start is al geweest, maar je kunt natuurlijk op elk moment beginnen. Eind datum is nu half maart, zo valt de voorjaarsvakantie er ook nog in en Nico Oosthoek kan zijn rol als Rayonhoofd bij een eventuele Elfstedentocht naar behoren uitvoeren......

jaap
Gelukkig Jaap dan krijg ik mijn kistje misschien wel af.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.442
675
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb ik toch net een weekje vakantie geregeld in de hoop mijn projectje optijd af te krijgen haha.

Maar hoe meer deelnames hoe beter.

Maar is hier ondertussen al invulling voor?
  • Deelnemers moeten bereid zijn hun werkstuk enige tijd ter beschikking te stellen voor de jury en om ten toon te stellen (waarover nog geen invulling is....)
Ja, daarover al een leuk gesprek gehad met Baptist. Even afwachten hoe het komt met de corona maatregelen etc.

jaap

jaap
Dêr is myn Frysk net goed genôch foar Jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.