Wandplankje

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Vrouw en ik waren laatst bij de Haco en daar zag vrouwlief wandplanken. Die vind ik mooi deze gaan we kopen. Waarop manlief naar de lassen keek en hoe het gemonteerd was. Veto grote nyet dus. Houten balkje had ik nog liggen en buis is zo gekocht. Hout heeft nog verftape op zich omdat dit nog gelakt moet worden. Kan strak tegen de muur gemonteerd worden. Het is niet helemaal perfect maar goed. De buizen zijn trouwens gezaagt op een ulmia 348 dus zuiver in verstek :)

wandplank.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: luk knops en LukeB2530

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.108
2.615
Om het slijpwerk scherp te houden, werkt een schuurschijf met fiber rug, op een harde steunschijf heel goed. Dit zijn de schijven met een rond gat, die je vast zet met een moer, als een slijpschijf.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.090
38
Leiden
Om het slijpwerk scherp te houden, werkt een schuurschijf met fiber rug, op een harde steunschijf heel goed. Dit zijn de schijven met een rond gat, die je vast zet met een moer, als een slijpschijf.
Ja klopt ik heb normale schuurschijf gebruikt. Is ook jaren geleden dat ik gelast heb en ben er zelf ook niet helemaal tevreden over. Het is in ieder geval stukken steviger en mooier dan wat er in de haco te koop hing. Ook dat de balk ingefreest is aan de onderkant i.p.v simpel plaatje vast lassen met 2 schroefjes, dat vond ik zo enorm storend.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.