wachtwoord onthouden

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
mijn wachtwoord en naam wordt niet onthouden.
zo gauw ik naar een subforum ga ben ik weer uitgelogt , wat kan de oorzaak zijn ?
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Dat moet ongetwijfeld te maken hebben met de beveiligingsinstellingen op je computer, dat je helemaal geen cookies oid meer accepteert. Kijk maar eens of je daar iets kunt vinden...
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
@spaander, dan is ook de oplossing voor mij. Op e.o.a. manier valt hier de verbinding een keer of 20 per dag weg en krijg ik eerst de startpagina van de provider weer op het scherm. Dat is niet zo leuk als je net een lang bericht ingetypt hebt en je kunt het niet wegschrijven. Gelukkig bewaart het nieuwe forum om de 60 seconden een reserve kopie. Maar dat vinkje zetten bij "onthoud mij" helpt enorm.

jaap
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Dat onthoud me ken ik uiteraard en heb ik niet genoemd in mijn reactie. Joop geeft aan dat als hij naar een subforum gaat hij alles weer kwijt is, ook zonder onthoud met zou dat niet moeten gebeuren volgens mij.
 

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
Hallo ,

Bij mij hetzelfde probleem , onthoud mij aangevinkt en toch moet ik iedere keer alles opnieuw invoeren.

Leendert
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een serieus probleem, ik ga er naar kijken. Bij mij werkt het overigens goed. Wat gebruiken jullie, Windows, Apple osx, Linux en met welke browser? Als ik ga googlen is het eigenlijk altijd de instellingen bij de gebruiker en niet aan de kant van het forum. Maar het is meer dan de moeite waard om het uit te zoeken.

jaap
 

Hindrik

Nieuw lid
14 jun 2010
16
0
Jaap,
Ik gebruik Windows, nu is het bij mij begonnen nadat ik mijn wachtwoord veranderd heb. Voor de verandering werkte alles goed.
En het niet onthouden van het wachtwoord doet zich alleen voor bij dit Forum. Bij alle andere Forums waar ik ook op zit werkt alles normaal, het kan dan toch niet aan de instellingen op mijn pc liggen of heb ik dat mis.
Henk
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
@Henk: ik weet niet welke browser je gebruikt en of je de browser de wachtwoorden laat opslaan, maar wellicht staat deze site meerdere keren in je opgeslagen wachtwoorden. Je zou dan even alle verwijzingen weg moeten halen en dan opnieuw inloggen en opnieuw wachtwoord onthouden.
 

Hindrik

Nieuw lid
14 jun 2010
16
0
Nou ga er wel even mee aan de slag, ben wel niet zo'n pc expert eens zien of ik er uitkom. Ik heb op deze pc windows 7
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.