Waar is deze kopieerring te vinden? (BRASS INLAY BIT)

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
460
Almere
Dit is inderdaad een heel mooi en duidelijk filmpje! Erg jammer dat dit niet op de Nederlands markt is met Nederlandse maten.

Wanneer je met een kopieerring werkt van bijv. 17 mm en bepaalde stukken van inlay zijn 12mm, dan gaat dit niet werken. Wat zou dan de meest logische oplossing zijn?

Dat was de reden om te zoeken naar een alternatief. Als ik dit allemaal zo heb gelezen heeft een gelagerde frees ook weer nadelen. Een vast hand zou ook kunnen, maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Het eerste antwoord na je openingspost heeft een link naar een metrische set en op dezelfde pagina verloopsets voor je frees. En dat allemaal in Haarlem😳
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.844
2.670
Gaanderen
Ik heb ook wel mensen gezien die ringetjes gedraad hebben die op de festool kopieerringen passen.
Ja je moet dan wel metaal kunnen draaien. Je zou ook een ring van een merk kunnen aanpassen aan deze set.
Zet ik op de to do list (maar die is al aardig lang)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.