Vreemd gebruik lintzaag

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Ha! Je bent niet de enige die gekke dingen langs de lintzaag haalt hoor. Onze honden vinden een bepaald soort kluifje erg lekker, maar ik vind ze te groot om die regelmatig te geven. Dat gaat iets teveel ten koste van hun gewicht. En dus zaagt ik ze doormidden. 🤭
 

R.A.M.

Nieuw lid
27 feb 2021
16
4
Ik schreef net hetzelfde, je was net iets eerder omdat mijn vrouw een heel verhaal moest vertellen :).

Wij gebruiken de lintzaag ook heel vaak om een soort gedroogde spekjes door te zagen.
Inmiddels weet mijn vrouw ook hoe het werk, dus zij gebruikt het nu ook op die manier.

Vandaag was de lintzaag heel handig om ventilatiekanalen recht door te zagen, ook heel handig.
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam
Ik moest de administratie van mijn overleden schoonouders weggooien. Bankafschriften, medische rapporten, er stond teveel in om zomaar aan de straat te zetten maar was nou ook weer niet de moeite waard om officieel te laten vernietigen. Ik heb de pakken papier op de lintzaag in repen gezaagd en die repen steeds los verdeeld over de dozen waar het spul uit kwam. Leek me voldoende om eventuele snuffelaars te ontmoedigen. ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.