Vraag over las apparaat: Lastek

woodandkilos

Actieve deelnemer
27 mei 2020
81
17
Goede avond, Ik wil een Lastek Synergic Pro 310-4 overnemen. Het is van een bekende en hij heeft geen idee van de waarde. Ik ook eerlijk gezegd niet, maar wil niet te weinig geven...

Iemand verstand van? Ook wat ik nog mis/moet bijkopen? Zo te zien op de foto is deze niet compleet.

790FA47E-C3D8-4C95-B909-25E36CC60A6C.jpeg

de generator heeft hij ook staan, maar start niet. Klein defect? Ook geen idee wat dan de waarde is...

292267AB-168F-4C46-AFBD-441A214D89EC.jpeg
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Even googlen en dan kom ik een advertentie uit 2016 tegen van een tweedehands 310-4.
Toen vroegen ze er € 800,- voor.
Je hebt hier nog een MIG toorts, lasdraad, gasfles, aardkabel en laskap bij nodig.
Die spullen kan je overal kopen, ook bij HBM. Let wel, ik heb vorig aar een lasapparaat bij HBM gekocht en die bijbehorende spullen waren zo'n € 300,-.
 
  • Leuk
Waarderingen: woodandkilos

emy

Actieve deelnemer
9 okt 2013
111
0
Werkt alles nog ??? Of zoals het er staat zonder proef te lassen is nog wel een gok. Reken dan ook nog het volgende even mee.
Binzel lastoorts,flowmeter,massakabel met klem,gasfles en draad,slijtonderdelen pitje düsenstock en mondstuk en je bent al meer dan 300 euro lichter.Gasfles vulling particulier is schandalig duur en hoor prijzen van 80 euro per vulling terwijl je als bedrijf nog geen 20 betaald.Dus hoe goed ken je je kennis om niet te weinig te geven en /of te veel te betalen?
 

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Kijk ook eens op eBay heb daar onlangs een nieuwe toorts en massa kabel van 5 meter gekocht. Waren samen 5 tientjes. Laskap 3 tientjes en natuurlijk Fliwmeter reduceer. Gasfles en laskap handschoenen moet je ook bij een nieuwe complete bijkopen dus niet meerekenen.

generator heb ik 4 jaar geleden tweedehands gekocht vooor 150€. Maar een hogedrukreiniger kon hij niet aan ondanks zijn grotere vermogen op papier.
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
361
136
Generator zou ik nog niet voor niets willen... Lasmachine 250,- max. Mits werkend. Tenzij blijkt dat Lastek zijn machines uit Europa betrekt dan is een Synergetische machine 3-5k nieuw, gebruikt 1-2K.
Ze zullen ze zeker niet zelf maken dus ik zou eens goed plaatjes kijken bij Aziatische fabrikanten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.