Vraag over INCA zaagtafel

pylkje

Nieuw lid
14 aug 2019
15
7
Op Marktplaats zie ik deze Inca zaagtafel te koop staan. Het forum rondneuzend lees ik daar best wel goede geluiden over.
Wat mij aanspreekt is de mogelijkheid om de tafel te verbreden, de langgatboor en nauwkeurigheid.
In de advertentie vraagt de aanbieder €575 dat is best wel veel.
Is dit een apparaat dat deze prijs waard is?

edit: link aangepast
 
Laatst bewerkt:

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
In de veronderstelling dat de machine vlot draait (en zonder wobbel), en gezien het aantal uitbreidingen die erbij zijn, is 575€ een redelijke prijs. misschien iets aan de hoge kant
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Op Marktplaats zie ik deze Inca zaagtafel te koop staan. Het forum rondneuzend lees ik daar best wel goede geluiden over.
Wat mij aanspreekt is de mogelijkheid om de tafel te verbreden, de langgatboor en nauwkeurigheid.
In de advertentie vraagt de aanbieder €575 dat is best wel veel.
Is dit een apparaat dat deze prijs waard is?

edit: link aangepast
De afkort-geleider en de klemmen op de langgat-boortafel zijn niet origineel.
 
Laatst bewerkt:

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
219
94
Omgeving Alkmaar
Het punt van Peter is wel belangrijk, de klemmen uit de advertentie zijn veel langer dan de originele. Daardoor beperk je volgens mij de bewegingsvrijheid van de langgattafel, zie foto nr 12 in de advertentie.
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Je kan natuurlijk een bod doen van €350.
Er staan er nog meer op marktplaats
B.V.
Ik zie ook veel heel slechte Inca machines voorbij komen,ben altijd op zoek naar machines op originele beuken houten tafel en van de eerste eigenaar,onderhand wel flink voorzien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.