Vraag over Bosch kantenfrees

Rubennvg

Actieve deelnemer
30 aug 2020
46
6
Mannen en vrouwen

Ondertussen vraag ik er even lekker op los. Binnenkort zal ik mij even voorstellen met gelijk wat foto's van mijn project.

Maar voor nu de vraag: Ik heb de GFK600, fsn geleiderail en FSN OFA geleiderailadapter besteld. Kan ik deze gebruiken met elkaar of moet ik de invaladapter hier nog bij hebben?

Overal zie ik namelijk de gfk600te gebruikt worden met deze combinatie. Bosch klantenservice weet het zelf ook niet en de gebruiksaanwijzing geven mij het antwoord niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: klauterkamer

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Ik heb zelf geen Bosch kantenfrees, maar heb even gezocht, en waarschijnlijk heb je de TE 600 invaladapter nodig.
Aan de onderkant van de FSN OFA zitten een hoop gaten, en een legende welke gaten je moet gebruiken voor welke machine, de GFK 600 staat niet vermeld, de TE 600 wel.
d7a1976c-f533-4689-a2fc-f03e18240f10


Gevonden via google in dit topic op een Bosch forum. Daar staan ook twee youtube videos over de montage. (Je hebt blijkbaar langere schroeven en moertjes nodig als je de geleiderailadapter in combinatie met de stofafzuiging wil gebruiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.