Voorstellen

HarryVoskuijl

Nieuw lid
8 dec 2022
13
2
Zwolle
Hoi ik ben Harry uit Zwolle!

De schilders die 2jr geleden mijn trap zouden schilderen kwamen niet opdagen. Door mijzelf te beloven om van het bespaarde geld gereedschap te kopen zonder mij schuldig te hoeven voelen ging ik zelf aan de slag.
Van het bespaarde geld heb ik een makita invalzaag, dewalt excentrische schuurmachine en bouwstofzuiger kunnen kopen. Ondertussen heel wat plezier van gehad en een zaagtafel gekocht en heel wat klein gereedschap. Echt super om een nieuwe hobby te ontdekken.
Mijn interesse ligt vooral in het maken van meubels.
Tot nu toe heb ik een familiebed en keukenkasten gemaakt.

Mijn droom is om ooit een festool domino te kopen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: munckf en Rizz

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
je woonplaats is wel handig, vlakbij Masave Hout. Daar zal je vast wel eens langs komen. Die droom zou zomaar eens uit kunnen komen.:D
 
  • Leuk
Waarderingen: HarryVoskuijl

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
een nieuw lid dat zich voorstelt, en niet van de 1ste keer met een vraag in huis valt zonder zich voor te stellen, verdient alle steun

houtelijk welkom !

bij het lezen van wat je allemaal gekocht hebt met het geld dat je uitgespaard hebt doordat de schilder jouw trap geen laag gegeven heeft, vermoed ik dat dit een dure schilder geweest zou zijn
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.162
868
Ulvenhout
Welkom Harry,

Ik denk dat je dromen nog wel groter gaan worden dat een Domino!
Plaats je wat foto's van je meubels? Daar zijn we altijd erg benieuwd naar.
 

HarryVoskuijl

Nieuw lid
8 dec 2022
13
2
Zwolle
een nieuw lid dat zich voorstelt, en niet van de 1ste keer met een vraag in huis valt zonder zich voor te stellen, verdient alle steun

houtelijk welkom !

bij het lezen van wat je allemaal gekocht hebt met het geld dat je uitgespaard hebt doordat de schilder jouw trap geen laag gegeven heeft, vermoed ik dat dit een dure schilder geweest zou zijn
Volgens mij was de prijs marktconform maar niet de leukste/makkelijkste klus om te doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.