Voorstellen

-Chiel-

Nieuw lid
27 feb 2017
6
9
Hallo allen,
Na al 5 jaar meegluren hier, zal ik me maar eens voorstellen. Ik ben Chiel 52 jaar en werkzaam in de metaal, maar ik mag ook graag knutselen met andere materialen zoals kunststof, epoxy, hout etc.
Op het moment bezig met het vergroten en isoleren van de garage om daar een behagelijke knutselruimte van te maken. Geïnspireerd op diverse voorbeelden hier op het forum, ook voor gereedschapskeuzes, altijd even hier kijken voor ervaringen van jullie.
Foto is van een tafel die ik vorig jaar heb gemaakt voor een boot, niet echt klassiek timmermanswerk, onderdelen gemaakt met een lasersnijder en met epoxy aan elkaar geplakt en afgewerkt.
 

Bijlagen

  • 39D67635-B01C-4FE5-85C8-0785FC42DFD4.jpeg
    39D67635-B01C-4FE5-85C8-0785FC42DFD4.jpeg
    161,2 KB · Weergaven: 35

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.177
1.967
Klein-Brabant, Vlaanderen
welkom, chiel,
als een dief in de nacht zouden we in een andere kontektst zeggen
sjonge, je na 5 jaar meekijken jezelf om 23:35 voorstellen !
maar beter laat dan nooit
je kan je intrede aanvullen door wat te vertellen over het gereedschap + de machines waarmee je werkt
je woonstreek of -plaats in je profiel zetten is altijd handig
daarmee weten collega's of ze jou daadwerkelijk kunnen helpen wanneer afstanden meespelen
 

-Chiel-

Nieuw lid
27 feb 2017
6
9
welkom, chiel,
als een dief in de nacht zouden we in een andere kontektst zeggen
sjonge, je na 5 jaar meekijken jezelf om 23:35 voorstellen !
maar beter laat dan nooit
je kan je intrede aanvullen door wat te vertellen over het gereedschap + de machines waarmee je werkt
je woonstreek of -plaats in je profiel zetten is altijd handig
daarmee weten collega's of ze jou daadwerkelijk kunnen helpen wanneer afstanden meespelen
Dank allen voor het welkom.
Niet te vertrouwen die figuren die zo laat nog op forums zitten😂

Woonplaats is IJmuiden, sinds een paar weken de oude Harwi tafelzaag verruild voor een de Walt 7492, dan staat er nog een Metabo afkortzaag en een oude Scheppach lintzaag.
Verder nog wat kleinere tools zoals de kleine Makita frees.

Ik woon op 2 minuten van mijn werk en heb daar nog het een en ander tot mijn beschikking zoals een CO2 lasersnijder, Festool invalzaag (met geleider van 3 meter, we zagen er aluminium platen mee), Festool frees en sinds kort ook een Triton frees in zelfbouw blad, daar maken regelmatig allerlei kunststof producten op.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.