Voorstellen

chris.nl

Nieuw lid
10 aug 2014
17
0
Nadat ook ik hier al een tijdje de diverse berichten volg, wordt het tijd om mezelf voor te stellen.

Ik ben Chris, woonachtig in Valkenswaard (bij Eindhoven) vader van een dochter van bijna 1,5 jaar en samenwonen met vriendin. Van huis uit werktuigbouwkundig/automotive geschoold, dus wel technisch alleen weinig ervaring met hout, maar vooral met metaal. Van jongs af aan altijd geïnteresseerd in dingen maken.

De directe aanleiding om me hier aan te melden is dat we in ons huis nog van alles willen doen, bijvoorbeeld (binnen)deuren vervangen, een dakkapel zetten, een soort overkapping in de tuin maken, en ik wil eens kijken of ik een kast voor in de woonkamer zelf zou kunnen maken. Wellicht waag ik me ooit nog een aan tafel a la de rivertables van Greg Klassen. Voor deze zaken wil ik voordat we iets kant en klaar kopen, op voorhand toch eerst eens uitvogelen of e.e.a. zelf te maken is. Enerzijds om kosten te besparen, anderzijds heb je op die manier natuurlijk de kwaliteit helemaal zelf in de hand.

Zoals gezegd, weinig ervaring, (nog) niet veel machines/houtgereedschap, dus zal me nog wel een aantal malen melden. Van de andere kant, wel vrij veel technisch inzicht en goed bekend in de metaaltechniek dus waar ik kan zal ik jullie natuurlijk ook graag vooruit helpen.

Gr
Chris
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.