voorstel rondje

agutsie

Nieuw lid
7 aug 2022
8
17
Lelystad
Goedemorgen
Ik ben nieuw op dit forum, ik ben 57 jaar oud en elektricien van beroep. maar al langer bezig met hout. Ik heb vele interesses en hobby's (modelbouw, volkstuin (natuur), leerbewerking, geschiedenis, electronica, messen maken en en......). Kortom te veel waardoor ik zelf echt keuzes moet gaan maken om mezelf en de hobbyzolder leefbaar te houden. De laatste tijd heb ik het houtsnijden opgepakt. Met name de vroeg middeleeuwse en Noorse houtsnijkunst (staafkerken) hebben mijn interesses. Mijn eerste werkstuk heb ik op het forum gezet bij de houtsnijafdeling. Een kopie van een werk in het Archeon.
Nu ben ik bezig om een draak/paard (weet ik wat.....kwam er zelf niet uit) te maken op een stuk eikenhout, naar Noors voorbeeld. Eigenlijk doe ik maar wat en heb nog ontelbare vragen die ik tzt nog op het forum wil zetten. Nou , wordt vervolgd zou ik maar zeggen.draakpaard.jpg
 

agutsie

Nieuw lid
7 aug 2022
8
17
Lelystad
Het paard/draak moet ik nog maken. Dit is het voorbeeld van reis naar Noorwegen (fantastisch mooi land overigens, maar dat in een ander forum......) dus eind laat ik nog wel zien.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.