Vliegenpoep

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Mijn moeder heeft een seniore woning toegewezen gekregen welke totaal was uitgeleefd, vuilniszakken opgestapeld en overal vliegen larven enzovoort.
De woning is ontruimt en ze hebben vergif gespoten, de larven achter de plinten, kozijnen en andere plekken hebben ze voor ons achter gelaten, de woningbouw doet er veder niks aan. Ik heb nog nooit zoveel vliegenpoep gezien.
Maar goed, 3 weken verder is alle behang er af, muren gestuct en glad, kozijnen en radiators er uit (oud ijzer)
Nu hebben we nog een probleem met het plafond, dit zat ook vol met vliegenpoep, de plafonds zijn geschuurd, het meeste is weg maar er blijft nog vliegenpoep achter helaas.
Vandaag hebben wij Isotex van SPS geschilderd, maar helaas komt het hier toch nog doorheen.
Ik zit te kijken naar Brander Isofix, deze is niet goedkoop, maar als het werkt, dan hebben we het er wel voor over.

Alleen twijfel ik of het werkt, dus gooi ik hier een visje uit met de hoop dat er hier iemand ervaring mee heeft om dit op te lossen.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.102
2.612
Je kan er zelfs mee over roet heen sausen, dus vliegenpoep mag geen probleem zijn.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.102
2.612
Als je er al iso tex van een ander merk op hebt zitten, dan zet je daar toch nog een laag van op? De isofix is dan overbodig, die is bedoelt als een grondlaag. Wat is nu precies je probleem? Die sps dekt niet in een laag?
 
Laatst bewerkt:

Ambidexterity

Actieve deelnemer
De Isotex van SPS dekt niet voledig en laat nog wat vliegenpoep door.
Gisteren hebben we 10 liter Brander Isotex binnen gehad, 10 liter is te weinig, maar wat we er gisterenavond mee hebben gedaan zag er zeer goed uit.
Zodadelijk ga ik daar kijken wat het doet na een nachtje drogen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.