Visgraat tafeltje

Geert1976

Nieuw lid
9 apr 2017
6
9
Ben niet zo van de vele posts maar vooral een lezer. Toch wil ik jullie wat delen vooral omdat ik/we trots zijn op het resultaat en de wijze van maken. Ik ben eigenaar van Do It Together, een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. In onze werkplaats werken we voornamelijk met hout , soms ook tuinonderhoud. Er zijn veel van dit soort initiatieven maar wij hopen ons te onderscheiden door plekken aan te bieden aan mensen met zeer complexe problematiek en daarnaast ook echt topwerk af te leveren. Langzaam werken we naar dit niveau toe. Een nieuwe stap voor ons is dit tafeltje (hebben ook een grote gemaakt maar nog geen goede foto's van gemaakt). Graag deel ik het bij jullie, feedback is welkom maar nog liever tips. Het tafeltje is gemaakt van teak dat geheel is verkregen uit oude afgedankte meubels.

gr GeertP1180108.jpg
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.138
850
Ulvenhout
Kan je iets meer vertellen over het maakproces? Zijn er losse stroken teak op een (MDF?) drager gelijmd? Of alles met mes en groef?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.