VEVOR S3018

toontjesartshop

Nieuw lid
17 aug 2023
2
0
Leopoldsburg
Gents, ik heb pas een VEVOR S3018 aangekocht, volgens verkoop "met de nodige programma's en starten maar", programma's Candle en GRBL, maar helaas niet zo simpel met een half Engelse en Chinese handleiding en vage, onduidelijke foto's erop. hoe of waar kan ik een "cursus" vinden om te laseren, graveren of snijden? of wie kan/wil mij helpen? grtz Toon
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Hi Toon, snelste en minst frustrerende route is om lightburn aan te schaffen en een van de vele “how to get started with lightburn” filmpjes te volgen op youtube.
 
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Van de aanschaf vam lightburn ga je zowiezo geen spijt hebben. Komt echt met kop en schouders boven de rest uit. Goede support, veel opties en je “groeit er niet zomaar uit”. Ondersteund meerdere machines en is een compleet cad/cam programma voor lasers.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.842
896
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Hi Toon, snelste en minst frustrerende route is om lightburn aan te schaffen en een van de vele “how to get started with lightburn” filmpjes te volgen op youtube.
Of T2laser. Ik heb, en gebruik ze allebei, ze hebben allebei voor- en nadelen.. je moet met beide ‘leren werken’. Het grote voordeel van LightBurn is dat ook op mijn Mac draait
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.