Verzoek tot transport uit Duitsland.

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Hoi Allemaal,

Ik heb een open verzoek. Zijn er toevallig mensen die voor werk of vakantie richting Duitsland gaan deze maand? Ik wil graag een wat machine onderdelen uit Duitsland naar Nederland halen. Normaal regel ik een bedrijf om dat te doen. Deze keer is de verkoper een man op leeftijd die graag wil dat de spullen worden opgehaald en ter plekke betaald. Ik heb nog nooit een transport bedrijf gevonden dat dit wil doen. Het gaat niet om een groot bedrag en de afstand is een beetje te ver voor mij om hier zelf voor te gaan rijden. Als er iemand is die richting Bechhofen in de provincie Bayern gaat en wat geld wil verdienen dan hoor ik het graag. Het gaat om een kopieerinrichting voor een metaal draaibank. Ik zat te denken aan een vergoeding van 150,- om de spullen mee terug te nemen naar Nederland. Alvast bedankt! Groeten Rik Blaauw
Schermafbeelding 2020-06-03 om 23.19.51.png
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
bump.... bepaal nu je eigen ophaal budget. Maak het zo gek als je wil
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.075
2.599
Het is niet echt iets wat je even achter in de gemiddelde auto gooit. Wordt denk toch een dagje uit.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
ja... daar lijkt het idd op. maar zoals gezegd mag je de prijs vragen die je dat waard vind.

Overigens als iemand een goede tip heeft hoor ik het ook graag. Onderhandelingen lopen geregeld stuk omdat mensen graag contant betaald willen krijgen. Iets laten ophalen door een bedrijf is geen probleem, maar een transportbedrijf dat ook betalingen voor je uitvoert heb ik nog niet gevonden. Maar met z'n alle weten we meer dan ik alleen!

groetjes, Rik
 

Mohr4Me

Actieve deelnemer
2 mei 2020
59
5
Ik heb even gekeken omdat ik dit soort klusjes altijd wel zie zitten. Beetje rijden, beetje muziek luisteren en een beetje sjouwen. Maar het is vanaf Nijmegen al 5,5 uur rijden enkele reis. Afhankelijk waar je zelf woont wordt de prijs niet meer leuk om een tweedehands iets op te halen vermoed ik. (vergoeding van uren + vergoeding van benzine + prijs artikel zal wellicht groter zijn dan iets vergelijkbaars nieuw)

Inderdaad een dagje van maken of kijken of je een vrachtwagen chauffeur kunt vinden die er een rit langs heeft en die het geld bieden. vrachtwagenchauffeur_forum.nep

edit. Gokken op iemand die er toevallig langskomt met een aanhanger of lege bus is denk ik een longshot
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.075
2.599
Zo'n copierinrichting is iets voor de hobby. Tegenwoordig heb je daar cnc machines voor. Vrachtwagenchauffeurs komen nu al niet met hun uren uit. Die kunnen echt niet even een omweg maken. De planning weet door de satelliet precies waar hun chauffeurs zijn. Die tijd ligt al een tijd achter ons. De grootste kans heb je met een zzp koerier, die daar toevallig langs , dan wel in de buurt komt. Dus wil je dat ding echt graag hebben, zal je zelf moeten rijden.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Dank voor de reacties, Ik heb het inmiddels opgelost met de verkoper. Tip voor andere die af en toe iets vervoerd moeten hebben. ik heb nu 2 x de website Pick this up .nl gebruikt. (@ moderator als dit tegen de regels van het forum is dit bericht graag verwijderen) Het mooie aan dit platform is dat het onderander gebruik maakt van transporteurs zo vrachten combineren en niet leeg terug hoeven te rijden na een klus. Spreekt mij erg aan, ik zie hierin minder mileu vervuiling en minder auto's op de weg. win win toch? Let wel even op wat chauffeurs aanbieden. Voor deze rit heb ik 3 offertes ontvangen een van 170,- een van 240,- en een van 550,- de spreiding is nogal groot dus :)
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.075
2.599
Mooi dat je het transport hebt kunnen regelen. Het prijsverschil kan te maken hebben met de omweg die een chauffeur moet maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.