Verschillen Parkside C2 en eD3

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Hallo,
in mijn zoektocht naar een andere bovenfrees onderzoek ik ook parksite nu merk ik dat er twee verschillende zijn. C2 en D3 weet iemand het verschil.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
90
West-Friesland
Oké die D3 lijkt me uitgebreider. . Het lijkt wel of C2 een oud model is. Ik moet zeggen dat er wel veel goede revue’s te vinden zijn van de D3 .
Hoe mij ten goede ik zeg niet dat het geen goed apparaat is maar…, ik kan geen review vinden van een gebruiker die dit apparaat al een tijdje in gebruik heeft.
Ik zie wel een aantal YouTube filmpjes maar die zijn allemaal nagenoeg hetzelfde, uitpakken een groefje frezen en een stukje afronden, maar dat kan je volgens mij met elke bovenfrees die te koop is.

Zolang je geen review kan krijgen van een gebruiker die deze bovenfrees al een tijdje in gebruik heeft zou ik er niet aan beginnen, maar eerst kijken naar een bovenfrees die zich al bewezen heeft voor wat meer geld.

Mvg, :).
 

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Hoe mij ten goede ik zeg niet dat het geen goed apparaat is maar…, ik kan geen review vinden van een gebruiker die dit apparaat al een tijdje in gebruik heeft.
Ik zie wel een aantal YouTube filmpjes maar die zijn allemaal nagenoeg hetzelfde, uitpakken een groefje frezen en een stukje afronden, maar dat kan je volgens mij met elke bovenfrees die te koop is.

Zolang je geen review kan krijgen van een gebruiker die deze bovenfrees al een tijdje in gebruik heeft zou ik er niet aan beginnen, maar eerst kijken naar een bovenfrees die zich al bewezen heeft voor wat meer geld.

Mvg, :).
Daar heb je wel een punt spaander. Maar ik lees de revues. En zijn best positief. Maar voor een beginner is 60,00 wel te overzien. daarbij 3 jaar garantie. Een mooie kantafwerking. Is mooi met een dure machine maar een kantafwerking die er netjes uitziet met een voordelig machine is een top prestatie. Daarbij lijkt mij de freesjes van groter belang.
 
  • Leuk
Waarderingen: qvans

Roel22

Post veel
27 feb 2017
946
323
Prov. Groningen
Ja dat garantiegedoe van Parkside is niet onaardig. Ook op mijn pas gekochte metaalbandzaag zit gewoon drie jaar garantie. Hoe ze het doen doen ze het. Als je een merk als b.v. Bosch neemt dan heb je een jaar garantie dat je evt. kunt uitbreiden naar drie jaar. Maar je moet dan wel een hele waslijst aan gegevens invullen op de site van Bosch. (Googel op Bosch Fabrieksgarantie) Bij b.v. Metabo kun je ook hun XXL garantie krijgen van drie jaar. Weer een lijst invullen, het kost je niets en je hebt je drie jaar garantie. Maar waarom dan niet meteen drie jaar?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.