Het lijkt me toch wel handig om een bovenfrees in huis te halen..
Ik vind alleen voor nu een festool nog te duur (nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg
)..
Hoeveel verschil zit er in kwaliteit tussen de goedkopere bovenfrezen?
Zijn er bijvoorbeeld nog merken die je echt niet moet hebben?
Ik ben namelijk al aan het zoeken geweest en ik kan maar weinig informatie vinden.
Verder komen ze bij de bouwmarkten (en gelijken) niet verder dan "Duurder is beter".
Waarom weten ze me alleen niet te vertellen.
Maar wat is dan wel een goede om mee te beginnen?
Je hebt bv al Ferm PRM1019 voor 59,- (lokale bedrijf vaste prijs)
een Gamma huismerk voor 79,- (gamma)
een Bosch POF 1200 voor 81,75 (praxis actie)
een FERM PRM1015 voor 88,80 (praxis met 20% kluskorting)
een Black en Deeker KW900E voor 106,20 (persoonlijke aanbieding van een bedrijf)
een Bosch POF 1400 ACE voor 130,50 (persoonlijk aanbieding van een bedrijf)
een Makita RP0900K voor 169,- (persoonlijke aanbieding van een bedrijf)
En dan beginnen we toch wel en beetje bij het maximale te komen wat ik uit wil geven.
Maar wat is nu het verschil tussen zo'n bosch, ferm of makita? Want ik koop bijna 3x de goedkoopste ferm voor dezelfde prijs als die makita?
Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom. Maar ik probeer voor mezelf gewoon duidelijk te krijgen wat ik het beste kan kopen
.
Van een gebruiker (Hunto) op het forum wel al de volgende link gekregen: http://www.selbst.de/sites/default/files/test-oberfraesen.pdf
Maar alle overige tips en adviezen zijn altijd welkom.
Ik vind alleen voor nu een festool nog te duur (nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg
Hoeveel verschil zit er in kwaliteit tussen de goedkopere bovenfrezen?
Zijn er bijvoorbeeld nog merken die je echt niet moet hebben?
Ik ben namelijk al aan het zoeken geweest en ik kan maar weinig informatie vinden.
Verder komen ze bij de bouwmarkten (en gelijken) niet verder dan "Duurder is beter".
Waarom weten ze me alleen niet te vertellen.
Maar wat is dan wel een goede om mee te beginnen?
Je hebt bv al Ferm PRM1019 voor 59,- (lokale bedrijf vaste prijs)
een Gamma huismerk voor 79,- (gamma)
een Bosch POF 1200 voor 81,75 (praxis actie)
een FERM PRM1015 voor 88,80 (praxis met 20% kluskorting)
een Black en Deeker KW900E voor 106,20 (persoonlijke aanbieding van een bedrijf)
een Bosch POF 1400 ACE voor 130,50 (persoonlijk aanbieding van een bedrijf)
een Makita RP0900K voor 169,- (persoonlijke aanbieding van een bedrijf)
En dan beginnen we toch wel en beetje bij het maximale te komen wat ik uit wil geven.
Maar wat is nu het verschil tussen zo'n bosch, ferm of makita? Want ik koop bijna 3x de goedkoopste ferm voor dezelfde prijs als die makita?
Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom. Maar ik probeer voor mezelf gewoon duidelijk te krijgen wat ik het beste kan kopen
Van een gebruiker (Hunto) op het forum wel al de volgende link gekregen: http://www.selbst.de/sites/default/files/test-oberfraesen.pdf
Maar alle overige tips en adviezen zijn altijd welkom.