Verloopstukken voor afzuiging met stofzuiger

JanPr

Actieve deelnemer
9 mrt 2020
206
73
Noordwolde (Fr)
Ik probeer verloopstukken en een T-stuk te vinden om mijn Starmix aan te sluiten op mijn zaagtafel en lintzaag, maar heb nog niets gevonden wat echt past. Baptist heeft niet al te veel, en in eerste instantie heb ik niet zoveel zin om met duct tape te rotzooien. Heeft iemand misschien een tip over een winkel die behoorlijk gesorteerd is? Alvast bedankt!

Groeen, Jan
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Helaas heb ik geen tip voor een winkel, zou zelf ook baptist zeggen, misschien Axminster.

Als je toch zelf aan de slag zou willen. PVC is goed vervormbaar als je het voorzichtig verwarmt.
Met de verffohn met beleid, of nog makkelijker 10 minuten bakken in de oven op 160 graden.
Anders cirkels uit hout frezen met de juiste binnen- en buitenmaat om zo het verloop te overbruggen?
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ik probeer verloopstukken en een T-stuk te vinden om mijn Starmix aan te sluiten op mijn zaagtafel en lintzaag, maar heb nog niets gevonden wat echt past. Baptist heeft niet al te veel, en in eerste instantie heb ik niet zoveel zin om met duct tape te rotzooien. Heeft iemand misschien een tip over een winkel die behoorlijk gesorteerd is? Alvast bedankt!

Groeen, Jan
Jan, je hebt toch een houtdraaibank?
Ik heb mijn verloopstukken gewoon van hout gedraaid, werkt prima.
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Dit zijn verlopen van huishoudstofzuigers, maar misschien zit er wat tussen

groet, Michael
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.