Verkopen

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Ik ben 13 dus als ik klaar met school ga ik iets proberen te maken thuis ik ga binnenkort ook proberen om kopsekant snijplank te maken
Hey maat!! (Zo zeggen jullie dat toch tegenwoordig 😉) had dat meteen gezegd dan had ik denk toch een iets andere reactie gegeven. Filmpjes van producten op insta ,tic tok, facebook kunnen het wel goed doen denk aan die 2 grieten uit den bosch die in Amerika een kinderkamer mochten doen voor een beroemde tennister dat was via insta.
Ik zie in je profiel Veenendaal staan hier mijn aanbod = als mijn vrouw en ik een x op een markt staan in die omgeving dan (als je het leuk vind) mag je een hoek van de kraam gebruiken. Ik heb echter nog geen idee van hoe en wanneer (we zijn echt super druk bezig) maar dan laat ik het je weten.

Hou er rekening mee dat Marktplaats sinds kort de verkopen bij moet houden en wanneer je meer dan 30 verkopen hebt of 2000E omzet, dat ze dit moeten melden bij de Belastingdienst. Nieuwe regels sinds Januari 2023.
Mm dat wist ik ook niet goed om te weten.
Zo stimuleren ze niet echt een circulaire maatschappij.
Wij eerst contact gelegd met de afvalstoffendienst want daar gaan oude meubels etc heen. Maar dat word volgens hun sowieso verbrand ivm avg. Nu hebben we een deal met de kringloop voor oude tafelbladen. Wist je dat ze 90ton aan hout per jaar naar de stort brengen en dat is alleen deze kringloopwinkel die cijfers die ik hoorde waren echt bizar. We zijn er nog lang niet met zijn allen
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.