Verdelen in drie gelijke stukken

LFlab

Post veel
7 mei 2018
964
306
Rosmalen
In het kader van "als ik nou toch bezig ben", als ik iets van een kistje of iets dergelijks maak, dan kom ik vaak uit op 3 zwaluwstaarten per zijde. Ben zelf niet zo van het gepuzzel met een steekpasser, dus ik heb er nu zo'n verdeler van gemaakt met twee middenpootjes, dan geef je het midden van de ruimte tussen de staarten aan, en bepaal je aan de hand van de breedte van je beitel, en het materiaal, de breedte van de nesten. Dat lijkt mij handig. Geen gereken of gewandel met steekpasser.
 

Bijlagen

  • divider_4legs.pdf
    32,1 KB · Weergaven: 53
  • Leuk
Waarderingen: groentje

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.536
254
Zou je mss een gewone foto kunnen plaatsen? Dan hoeft er niemand iets te downloaden.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:

LFlab

Post veel
7 mei 2018
964
306
Rosmalen
Dat is niet per ongeluk, die PDF is op schaal, en een plaatje is dat niet, dus die PDF kun je afdrukken om simpel een malletje te maken.
Maar goed, bij deze:
Screenshot 2022-07-20 155002.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
In het kader van "als ik nou toch bezig ben", als ik iets van een kistje of iets dergelijks maak, dan kom ik vaak uit op 3 zwaluwstaarten per zijde. Ben zelf niet zo van het gepuzzel met een steekpasser, dus ik heb er nu zo'n verdeler van gemaakt met twee middenpootjes, dan geef je het midden van de ruimte tussen de staarten aan, en bepaal je aan de hand van de breedte van je beitel, en het materiaal, de breedte van de nesten. Dat lijkt mij handig. Geen gereken of gewandel met steekpasser.
Het tooltje bij de Woodrat is anders ook geniaal!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.