Vandiktebank

Coen Linnekamp

Nieuw lid
1 mei 2025
3
0
Nijkerk
Goedendag,

Ik ben op zoek naar iemand die in het bezit is van een vandiktebank, en die mij zou kunnen helpen in de buurt van Nijkerk. Ik heb 2 balken douglas van 15×15 cm. Deze zou ik graag geschaafd willen hebben. In ruil voor speciaal bier of een flesje wijn, net wat de voorkeur heeft 😀

Alvast bedankt, Coen

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
203
103
Utrecht
Dag Coen, als het niet lukt kan je terecht bij de Stadswerkplaats te Utrecht. Mits je om kan gaan met een vandiktebank kan je daar gebruik maken van hun werkplaats op de vrijdagen en zaterdagen. Helaas ben ikzelf (woonachtig in Amersfoort) er net geweest en voorlopig niet weer daar te vinden.

Is met de hand schaven geen optie? Geen idee hoe lang de balken zijn.

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
89
70
Epe
Hey coen, hoeveel haast heeft het? Als je anderhalf maandje geduld hebt heb ik die van mij wel weer in elkaar zitten denk ik. Zit in Epe.

Coen Linnekamp

Nieuw lid
1 mei 2025
3
0
Nijkerk
Dag Coen, als het niet lukt kan je terecht bij de Stadswerkplaats te Utrecht. Mits je om kan gaan met een vandiktebank kan je daar gebruik maken van hun werkplaats op de vrijdagen en zaterdagen. Helaas ben ikzelf (woonachtig in Amersfoort) er net geweest en voorlopig niet weer daar te vinden.

Is met de hand schaven geen optie? Geen idee hoe lang de balken zijn.
Bedankt voor de tip. Zijn 2.5 meter balken das wel een klus lijkt me

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
203
103
Utrecht
Bedankt voor de tip. Zijn 2.5 meter balken das wel een klus lijkt me
Mwah, afhankelijk van hoe ruw ze zijn en hoe perfect haaks het moet wezen heb je het in een paar uurtjes gedaan. Maar dan heb je wel een handschaaf nodig natuurlijk... In Soest heb je Ruben's Fijnhout zitten, je zou een lief aan hem kunnen vragen of hij ze voor je wilt schaven. Dan kan je meteen even bewonderen wat hij allemaal heeft liggen ;)

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.