Vaasje Taxus

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Ten aanzien van het draaien heb ik niks te mekkeren, maar wat betreft de vormgeving:
Het vaasje is ziet er nogal instabiel uit door een te hoog zwaartepunt. De voet had korter gemogen.
Ook vind ik het te lang voor de diameter.
Maar dat is mijn smaak, en niet die van jou.
Zet het weg, en kijk er over een paar maanden nog eens naar, of de vorm je dan nog steeds bevalt.

Hartelijke groeten,

Bert Rosbach.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
Misschien is de naam niet zo gelukkig gekozen. Voor mij is het eerder een kelk, beker, wijnglas ....

Neemt niets weg van de kwaliteit van het werk, natuurlijk.

groeten,
Ornament
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Instabiel is hij zeker niet.
Kelk/beker is misschien inderdaad een betere benaming:).
Persoonlijk vind ik het voetje eigenlijk nog wat te zwaar, maar als ik dit verder wegdraai, dan raak ik de natuurlijk vorm van het voetje teveel kwijt en dat vind ik dan niet mooi.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
@Marco: heb het niet gemeten, maar schat ca 8-10mm.
Had hem graag nog iets dunner gemaakt, maar om een of andere reden begon het vaasje toch wat te trillen bij het draaien, ondanks de bril.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heel mooi.
Je spreekt van: "persoonlijk vind ik het voetje eigenlijk nog wat te zwaar, maar als ik dit verder weg draai, dan raak ik de natuurlijk vorm van het voetje teveel kwijt en dat vind ik dan niet mooi".
Plaats het op een bijpassende vierkantig stukje graniet of marmer zoals een beker van een sportevenement.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.