Uitslag Challenge

jelmer

Post veel
10 jan 2009
2.009
563
Fryslân
Wat mij betreft doe je rustig aan Jaap. De challenge om mee te doen vond ik al erg leuk! Zonder de challenge was mijn nog steeds klokloos geweest ben ik bang.
Jij doet dit allemaal ook naast je gewone werk, en er zitten maar 24 uur in een dag.

• Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
287
200
Nootdorp
ach, een beetje de spanning opbouwen kan geen kwaad.

Vanuit mijn rol als voorzitter van een kanovereniging weet ik dat vrijwilligerswerk niet altijd de hoogste prioriteit heeft en dat sommige dingen gewoon tijd kosten. Daarnaast zijn vrijwilligers een kwetsbaar en uitstervend soort in onze samenleving en daar moeten we heel voorzichtig mee omgaan ;). Dus, excuses aanbieden hoeft niet, en als je hulp nodig hebt, laat maar weten.

• Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
6.664
584
Gaanderen
Dat het even duurt is duidelijk. Geduld is een schone zaak. Een duidelijke datum zou inderdaad fijn zijn.
Lukt dit allemaal niet dan is het misschien iets voor de open dag hout?
Ja dat zou wel een beetje mosterd na de maaltijd zijn maar je werkstuk krijgt dan wel de volle aandacht.

meron

Post veel
8 sep 2011
1.256
254
Nijmegen
Gaat alles eigenlijk wel goed met @jaap ? Ik heb hem al een tijdje niet gezien op het forum (of ik heb het gewoon gemist).

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.328
176
Torhout, België
Gaat alles eigenlijk wel goed met @jaap ? Ik heb hem al een tijdje niet gezien op het forum (of ik heb het gewoon gemist).
Klopt, heb hem ook al tijdje niet meer actief gezien. Hopelijk alles goed, ja. Is nog niet zo verontrustend, hij doet wel vaker eens een inhaalbeweging op het forum. Hij zal het gewoon druk hebben zeker?

• Leuk
Waarderingen: meron

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.