Uitslag challenge?

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.442
675
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

Natuurlijk wordt dat afgerond, maar de challenge staat nog open. Ik ben misschien wat slordig met communiceren.

Zullen we donderdag 15 april als laatste dag nemen? Dan sluiten we de inschrijving, dan maak ik de jury bekend en de prijzen.
De jury kiest haar werkstukken en er zou een poll komen waarin alle forummers hun voorkeur kunnen uitspreken. Uiteraard ook met een leuke prijs, die regel ik.

Dan hebben we nog een paar dagen voor de laatkomers; ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar de tijd is mij echt door de vingers geglipt. We hebben inmiddels prachtige inzendingen, wie nog aan wil haken is van harte welkom

Als er geen zwaarwegende bezwaren zijn, post ik morgen deze tijdslijn.

groet,

jaap

jelmer

Post veel
10 jan 2009
2.098
669
Fryslân
Deelnemers moeten bereid zijn hun werkstuk enige tijd ter beschikking te stellen voor de jury en om ten toon te stellen (waarover nog geen invulling is....)
Zo staat het in het "regelement"

En ik ga mijn klok ook niet met de post versturen, dan word het een puzzelklok ben ik bang 😅

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.442
675
Terkaple
www.woodworking.nl
De regels bepalen we met elkaar. Hoe we het ook doen, er moet een optie zijn dat als iemand zich onheus bejegend vindt, er een soort onafhankelijke arbitrage moet zijn. Dat hoeven we niet in detail van de voren te regelen, maar op dit statement moet iemand zich kunnen beroepen. We krijgen een uitslag van de (vak!) jury en een publieksprijs van alle forummers.
Mijn voorstel is om het eerst via de foto's te beoordelen en dan kijken of dat voldoende is, of dat de jury extra foto's wil en desnoods rij ik een rondje Nederland en haal ze op. Gaat vast goed komen!

Nog 3 avonden om aan je inzending te werken! Misschien moet de winnaar nog gemaakt worden...

jaap

• Leuk
Waarderingen: meron en jelmer

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.