In de maande augustus 2018 heb ik 2 ufo's gedraaid, namelijk 1 in padoek en 1 uit MDF.
Door het grote succes heb ik er nog 2 gedraaid in de maand december 2018.
Helaas heb ik heel weinig tijd om nog wat verslagen te plaatsen hoe ik het realiseer.
Toch wil ik hier stap voor stap foto's en uitleg delen met jullie.
De afmetingen van deze ufo's hebben een diameter van 63 mm en een hoogte van 150 mm.
Hier alvast de eindresultaten.
Links MDF en rechts padoek.

Wengé

De bedoeling van de MDF-ufo is hier 2 tegen mallen maken in silicone met degelijke ondersteuningen eronder.
Daarna moet er beton in gegoten worden.
De MDF-ufo moest ruw zijn om de grofheid over te brengen op de beton.
De ufo uit padoek moet tussen de exemplaren komen van een 10-tal betonnen ufo's.
Deze zouden ergens in 2019 in een expo te zien zijn in Antwerpen en komen dan richting Nederland in 2020 ergens in de hoofdstad Amsterdam.
De 2 andere exemplaren uit wengé vertrekken binnenkort naar een expo in Rusland.
Ik probeer dagelijks foto's te plaatsen hoe het van de ruwe blokken tot een ufo gekomen is.
Door het grote succes heb ik er nog 2 gedraaid in de maand december 2018.
Helaas heb ik heel weinig tijd om nog wat verslagen te plaatsen hoe ik het realiseer.
Toch wil ik hier stap voor stap foto's en uitleg delen met jullie.
De afmetingen van deze ufo's hebben een diameter van 63 mm en een hoogte van 150 mm.
Hier alvast de eindresultaten.
Links MDF en rechts padoek.

Wengé

De bedoeling van de MDF-ufo is hier 2 tegen mallen maken in silicone met degelijke ondersteuningen eronder.
Daarna moet er beton in gegoten worden.
De MDF-ufo moest ruw zijn om de grofheid over te brengen op de beton.
De ufo uit padoek moet tussen de exemplaren komen van een 10-tal betonnen ufo's.
Deze zouden ergens in 2019 in een expo te zien zijn in Antwerpen en komen dan richting Nederland in 2020 ergens in de hoofdstad Amsterdam.
De 2 andere exemplaren uit wengé vertrekken binnenkort naar een expo in Rusland.
Ik probeer dagelijks foto's te plaatsen hoe het van de ruwe blokken tot een ufo gekomen is.