Twee speciaal veranderde schalen.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Ik was verzocht om een "Yarn Bowl" te maken, Ik heb er al enkele jaren zo af en toe enkele gemaakt, de sokken en mutsen etc breiers vinden die fijn om er hun garen in te houden, de eerste is voor een lady die haakwerk maakt, zo Ik heb niet de gaten voor the brei-naalden er ingemaakt, by de tweede wel.

Er werden schalen uitgezocht waar Ik dan het slot ingemaakt heb, dus Ik hoefde hier geen nieuwe schalen te maken :cool:.

De eerst is Black Cherry (Zwarte Kers)en de tweede is Acer Negundo (Manitoba Maple) ook Box Elder genoemd.

Ik heb de voet/bottom van de MM bowl even opnieuw gevlakt en breder gemaakt zo die is nog niet helemaal klaar, moet ook de gaten nog wat bijwerken en Informatie er inbranden.

Yarn bowl.jpegYarn bowl slot.jpegBlack Cherry yarn bowl.jpegYarn bowl bottom.jpegManitoba Maple yarn bowl.jpegManitoba Map. Yarn bowl.jpegM.M. yarn bowl.jpegM.Maple yarn bowl.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Hkuit en EdP

paulus

Actieve deelnemer
29 dec 2011
82
4
Wijchen
Ik had nog nooit van een yarn bowl gehoord of zoiets gezien.
En dat terwijl mijn vriendin eigenlijk altijd aan het handwerken is in wat voor een vorm dan ook. Dus ook breien en haken. En soms zie ik een bol wol voorbij rollen al dan niet met onze kat er achteraan. Dus ik trots bovenstaande yarn bowl aan haar laten zien.
Ja hoor, die kende ze wel!
Oh...en waarom heb je dan nooit gevraagd of ik er één voor je wilde draaien?
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik ben nu een gesegmenteerde yarn bowl aan het tekenen. Dat moet natuurlijk een topstuk worden want die komt natuurlijk prominent in de woonkamer te staan.
Mevrouw begint nu ook maar eisen te stellen aan het ontwerp en aan het aantal gaten.
Geeft allemaal niks, ik heb er zin in.
Dank je wel Leo :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Leo Van Der Loo

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.